Milyen módon fog történni a számlázás?
– Az eddig eltelt időszakban ki nem állított számlák kiküldésénél, illetve a fizetési határidők meghatározásánál Társaságunk arra törekszik, hogy a Felhasználók érdekeit a lehető legteljesebb mértékben figyelembe vegye.
– A számlázás egyes felhasználói csoportoknál már megkezdődött, amely folyamatosan kerül kiterjesztésre valamennyi Felhasználóra.
– Az elkövetkezendő időszakban még nem a normál rendnek megfelelően kerülnek a számlák kiállításra, de a visszamenőleges időszak ki nem számlázott mennyisége nem egy számlában kerül majd kiterhelésre.
– Társaságunk az elmaradt időszak számláit eleinte a megszokottól sűrűbben fogja kibocsátani, ugyanakkor hosszabb fizetési határidő kerül alkalmazásra.
– Felhasználóinknak részletfizetési lehetőséget biztosítunk, amennyiben a feltételeknek megfelelnek.
– További információ: a számlákon található, kérjük, figyelmesen tanulmányozzák át!
Hogyan lehet bejelenteni, bediktálni a mérőóra állását?
– Automata mérőállás-bejelentés formájában, az üzleti partnerazonosító és a mérő gyári szám utolsó 4 számjegyének megadását követően telefonon, a 06-80/22-42-42 telefonszám 2. menüpontjában.
– Online és mobil applikáción keresztül a www.vizcenter.hu weboldalon, a vízmérőállás bejelentése menüpontban.
– Írásban, a 3700 Kazincbarcika, Tardonai út 1. címre postázva.
– Telefonon, az ügyintézővel történő kapcsolatfelvétel útján, az ingyenesen hívható 06-80/22-42-42 telefonszámon.
– Személyesen, az ügyfélszolgálati irodáinkban.
– További információ: a www.ervzrt.hu és a www.vizcenter.hu weboldalon található.
Hogyan lehet módosítani a havi számlán szereplő ÁTLAGFOGYASZTÁS MENNYISÉGÉt?
– A becsült fogyasztás mennyiségét a számlázási rendszer a tényleges vízfelhasználás mennyiségéből állapítja meg.
– Az éves átlagfogyasztás (számlázott havi átalánymennyiség) módosítására lehetőség van az online ügyfélszolgálati adatlapunkon, mely megtalálható a https://vizcenter.hu/erv/ oldalon.
– Ügyfeleinknek lehetőséget nyújtunk az átlagfogyasztás módosítására a 06-80/22-42-42 telefonszámon.
– Személyes ügyintézésre is lehetőséget biztosítunk az ügyfélszolgálati irodáinkban, a honlapunkon található nyitvatartási időben.
– Tájékoztatjuk Tisztelt Felhasználóinkat, hogy az átlagfogyasztást minden elszámolt mérőállást követően a rendszer automatikusan újrakalkulálja.
– Amennyiben a Tisztelt Felhasználónk minden hónapban a ténylegesen elfogyasztott mennyiségről szeretne számlát kapni, lehetősége van a havi diktálást alapul vevő számlázást választania. Ebben az esetben, a diktálási időszakban, az előzőekben ismertetett ügyintézési csatornákon van lehetősége a havi mérőállást bediktálni.
Tájékoztató a fizetési lehetőségekről
– A befizetés történhet postai csekken (számlához csatoltan vagy igénylés esetén).
– Lehetőség nyílik befizetésre egyedi átutalással.
– Csoportos beszedési megbízással is rendezhető a számla.
– A Kazincbarcikai, Miskolci, Ózdi, Pétervásárai, Salgótarjáni és Tiszaújvárosi – Ügyfélszolgálati Irodánkban bankkártyával is fizethetnek Tisztelt Felhasználóink.
– Fogyasztóink a www.vizcenter.hu online felületen és mobil applikáción keresztül, regisztrációt követően nyomon követhetik és befizethetik számláikat az OTP SimplePay alkalmazással.
– A Díjnet felületén a számlák kiegyenlítése igény szerint történhet bankkártyával, netbankon keresztül, mobilon, csoportos beszedési megbízással vagy eseti banki átutalással - egyszerűen, biztonságosan, kényelmesen és környezetbarát módon.
– Személyes befizetésre az ügyfélszolgálati irodáink pénztárában nyílik lehetőség.
FELHASZNÁLÓINK MILYEN ELÉRHETőSÉGEKEN INTÉZHETIK ÜGYEIKET?
– Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésre az alábbi elérhetőségeken.
– Telefonon: az ingyenesen hívható 06-80/22-42-42 telefonszámon.
– Online ügyintézés keretén belül, amely előzetes regisztrációt igényel
• mobil applikáción keresztül. (A mobil applikáció [Vízcenter MVMI ZRT.] letölthető a Play Áruházból és az App Store-ból.)
– Írásban a 3700 Kazincbarcika, Tardonai út 1. címre postázva.
Köszönjük Felhasználóink együttműködését!
Tisztelettel: ÉRV Zrt.