Változott a MÁV-START személyes ügyfélszolgálatainak működése
Budapest, 2020. március 19. – A járványügyi helyzet miatt, a Kormány döntésével és a szakemberek javaslataival teljes összhangban a MÁV-START átszervezte és korlátozta a személyes ügyfélszolgálatai működését. A sorban állás és személyes érintkezések csökkentése érdekében a vasúttársaság arra kéri utasait, hogy jegy- és bérletvásárlás esetén részesítsék előnyben a MÁV applikáció használatát és az e-vonatjegy váltását.
Az utasok és a munkavállalók egészségének védelme érdekében, a személyes ügyfélszolgálatok országosan 2020. március 19-étől korlátozott szolgáltatással és új helyszíneken várják az ügyfeleket. Az eddigi, nyitott pultos ügyfélszolgálati helyszínek helyett, az adott állomás személypénztárában, az erre kijelölt ablaknál történik az ügyfelek fogadása, e pénztárablakok kialakítása alkalmas a fertőzés kockázatának csökkentésére. Az új helyszíneken az ajándéktárgyak értékesítéséére és az önkiszolgáló csomagmegőrzők üzemeltetésére nincs lehetőség, valamint a szegedi és a békéscsabai ügyfélszolgálaton szünetel a helyi autóbuszjegyek értékesítése. A személyes ügyfélszolgálatok többi szolgáltatása továbbra is elérhető.